دیدار دکتر شریعتی با مدیرکل بنیاد شهید لرستان، رئیس سازمان جهادکشاورزی،مدیرکل دامپزشکی و معاونت امور دام استان

دیدار دکتر شریعتی با مدیرکل بنیاد شهید لرستان، رئیس سازمان جهادکشاورزی،مدیرکل دامپزشکی و معاونت امور دام استان

 

به گزارش روابط عمومی دکتر شریعتی مدیرعامل شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان بهمراه برخی معاونین و مدیران در سفری دو روزه به خرم آباد ضمن بازدید از فارم های این مجموعه، در نشست هایی جداگانه با حجت الاسلام و المسلمین هبت اله هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ،مهندس سید عماد شاهرخی رئیس سازمان جهاد کشاورزی و دکتر مصطفی زبردست پور مدیرکل دامپزشکی استان لرستان ،دکتر صادق اسدالهی معاونت امور دام استان و همچنین رئیس اتحادیه مرغداران استان، درخصوص ظرفیت ها و پتانسیل های این شرکت و پیشنهادات اجرایی و راهکارهای عملیاتی در زمینه توسعه فعالیت ها گفتگو و تبادل نظر کردند.

دکتر شریعتی در جلسه ای با نیروهای ستادی و تولیدی واحد خرم آباد ضمن تقدیر از زحمات پرسنل، ابزار امیدواری کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مزین به شعار «رشد تولید و مهار تورم» شده است، با برنامه ریزی اصولی و هدفمند برای توسعه فعالیت های تولیدی و اقتصادی، می توان علاوه بر رفع مشکلات جامعه کارگری، دغدغه های معیشتی آنها را نیز بر طرف کرد.

در ادامه دکتر شریعتی و هیات همراه طی جلسه ای با مدیر کل دامپزشکی استان لرستان ضمن تأکید بر نقش اتحادیه مرغداران استان، درخصوص همکاری دوجانبه جهت افزایش میزان تولید شرکت ماهان نیز به گفتگو و تبادل نظر پرداختند. سپس جلسه مشترکی با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان، رئیس اتحادیه مرغداران و معاونت امور دام استان برگزار گردید که در این نشست موانع و مشکلات مجموعه ماهان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در نشستی که با مدیر کل بنیاد شهید استان لرستان برگزار شد دکتر شریعتی اعلام کردند شرکت ماهان آمادگی دارد تا با حمایت و پشتیبانی لازم از فعالیت های خود در این استان، به رسالت و وظیفه خود در قبال خانواده های معظم شاهد و ایثارگران، عمل نماید.