اجتماعی

بازدید نماینده محترم مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان.

بازدید نماینده محترم مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان.

اشتراک گذاری این مطلب

✍️ به گزارش روابط عمومی، در این بازدید که به همراه مدیرعامل و معاونین صورت پذیرفت،

  جناب آقای دکتر حسن پور در جریان چشم انداز فعالیت‌ها بر اساس برنامه توسعه هفتم و مأموریت‌های محوله ی  حاکمیتی مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان قرار گرفت.

وی ضمن ابراز ضرورت در عرصه برندسازی محصولات تولیدی، از لزوم حضور برند ماهان در بازارهای بین المللی و صادرات محصولات یاد نمود.

در ادامه ضمن تأکید بر جایگاه ویژه تولید گوشت مرغ در تامین امنیت غذایی سبد خانوار و آحاد مردم، خواهان برنامه‌ریزی دقیق و حمایت همه جانبه مسئولین محلی و ملی از مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان در جهت افزایش تولیدات و رشد اشتغال گردید. 

در ادامه آقای مهندس رام برزین؛  مدیرعامل مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان، ضمن ابراز خرسندی از این نشست و حمایت نماینده محترم مردم کرمان و راور، با بیان اینکه امروز با حضور جناب آقای دکتر زحمتکش، مدیر عامل محترم هلدینگ کشاورزی کوثر در رأس هرم تصمیم‌سازی و به عنوان یک مدیر متخصص که منشأ تحول و بخصوص ثبات در صنعت طیور کشور می‌باشد، می‌توان انتظارات تولید کنندگان را برآورده نمود و در همین راستا خواستار حمایت همه جانبه مسئولین در جهت رفع موانع تولید گردید، تا در آینده‌ای نزدیک با توجه به ظرفیت‌های بالای مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان شاهد توسعه، تحول و افزایش کمی و کیفی تولیدات و اشتغال زایی در استان کرمان باشیم.