برگزاری همایش سالانه مدیران ارشد شرکت ماهان با محوریت هم اندیشی در تدوین برنامه ها و ماموریت ها

برگزاری همایش سالانه مدیران ارشد شرکت ماهان با محوریت هم اندیشی در تدوین برنامه ها و ماموریت ها

 

گردهمایی سالانه مدیران ارشد شرکت ماهان با موضوع هم اندیشی در تدوین برنامه ها و ماموریت ها برگزار گردید.

 

روابط عمومی شرکت ماهان گزارش می دهد:

مشاور اجرایی شرکت ماهان و دبیر همایش در خصوص دلایل و الزامات برگزاری این همایش گفت:

هدف از برگزاری همایش های درون سازمانی ایجاد فضای تبادل اطلاعات و افکار میان همکاران در موضوعات مختلف و پدید آوردن فرصت هایی برای بررسی چالش های پیش روی کسب و کار در جهت ایجاد تغییر و تحولات سازنده است. در واقع این چنین همایش هایی ارتباط مستقیم با روند رشد یک سازمان دارند.

مهندس عسگری افزود: فراهم ساختن محیطی برای به اشتراک گذاری موفقیت ها و دستاوردها، تشویق و به تکاپو انداختن سایر افراد در راستای بهبود عملکرد، تبادل اندیشه میان افراد، مرور اهداف و برنامه ها به منظور پیشرفت در زمینه های مورد نظر شرکت و تجمیع آراء به منظور ترسیم نقشه برنامه ها و راهبردهای آتی مجموعه از دیگر اهداف برگزاری این همایش بوده است.

در جریان برگزاری این همایش مدیران ارشد واحد های مختلف به ارائه گزارش در خصوص اهم فعالیتهای انجام شده واحدهای مطبوع خود و همچنین ارائه برنامه های آتی و همسو با سیاست گذاریهای کلان شرکت به مدیر عامل و هیات مدیران پرداختند.

 

 

در ادامه مدیر عامل محترم شرکت جناب آقای دکتر محمدی در فضایی کاملا صمیمی به گفتگو با مدیران و کارشناسان حاضر پرداخته و نظرات، انتقادات و پیشنهادات آنان را جویا شدند.

دکتر محمدی در بخشی از صحبت های خود، دستیابی به موفقیتهای چشمگیر و سودآوری ماهان در مقطع دشوار و حساس کنونی را حاصل مدیریت علمی، تلاش شبانه روزی و همدلی اعضاء محترم هیات مدیران و تمامی پرسنل عنوان کرده و حفظ این روند رو به رشد را با افزایش بهره وری، خلاقیت در انجام فعالیتها، مسئله یابی و حل مسائل، عملکرد معطوف به هدف و دستیابی به تفاهم در خصوص اهداف کلان در کل سازمان، امکانپذیر دانستند.

 

در پایان جناب آقای دکتر میر رئیس محترم هیات مدیران به ایراد سخن پرداخته و ضمن قدردانی از اهتمام ویژه مدیر عامل و اعضای هیات مدیران در خصوص اتخاذ راهبرد مناسب به منظور تحقق ماموریتهای محوله از سوی هلدینگ کشاورزی، وضعیت فعلی شرکت ماهان در صنعت طیور را مثبت ارزیابی نموده و ابراز امیدواری کردند که شرکت ماهان با حول و قوه الهی، برنامه ریزی و هدف گذاری صحیح و تلاش مضاعف کلیه مدیران، کارشناسان و کارکنان، در آینده ای نه چندان دور به یکی از برترین شرکت ها در زمینه تولید گوشت مرغ در ایران و منطقه تبدیل خواهد شد.

تصاویر منتخب