پیام تبریک مدیر عامل شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان به مناسبت روز جهانی کارگر

پیام تبریک مدیر عامل شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان به مناسبت روز جهانی کارگر

به گزارش روابط عمومی، آقای احمد شریعتی طی پیامی ضمن خداقوت به همه کارگران، علی الخصوص کارگران شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان و خانواده معزز شهدا و جانبازان، هفته کار و کارگر را تبریک گفتند:

«بسمه تعالی»

 

قال الصّادقُ علیه‌السلام:

الکادُّ عَلی عَیالِهِ کَالمُجاهِد فی سَبیلِ الله

کسی که برای تأمین معاش و مایحتاج زندگی خانواده‌اش تلاش کند، مانند رزمنده‌ای است که در راه خدا می‌جنگد.

 

با سلام و احترام، فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر را خدمت تمامی مردان و زنان فعال و زحمتکش عرصه کار و تولید به ویژه کارگران معزز و محترم ایران اسلامی که به بیان مقام معظم رهبری: «ستون فقرات اقتصاد کشور هستند» تبریک و شادباش عرض می‌نماییم.

هر چند که در شرایط کنونی تحریم های ظالمانه استکبار جهانی، کشور را به مانند هشت سال دفاع مقدس درگیر جنگی نابرابر و تحمیلی اما از نوع اقتصادی نموده است. لکن کارگران، با ایمان و روحیه انقلابی و تاسی از مردان خستگی ناپذیری همچون سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، به مثابه سربازان بی ادعا و جان بر کف در خط مقدم این جنگ، کشور را پیروز و سربلند نگاه داشته اند.

امید است شرکت ماهان نیز در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مزین به شعار «مهار تورم و رشد تولید» گردیده، با برنامه ریزی اصولی و هدفمند، با رویکرد حمایت و رفع مشکلات و مسائل مبتلا به قشر شریف کارگران، قدمی هر چند کوچک در راه تحقق شعار سال و پیشرفت میهن اسلامی بر دارد.

در خاتمه، با افتخار و به پاسداشت زحمات بی دریغتان به گرمی، دست یکایک شما کارگران عزیز را می فشاریم و ضمن آرزوی سلامتی، عزت و سربلندی شما و خانواده محترمتان، توفیق روز افزون خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای پیشبرد اهداف والای انقلاب را از درگاه حضرت حق خواستاریم.

 

 

 

                                                                                                                                              و من الله توفیق...

 

                                                                                                                                                  احمد شریعتی

 

                                                                                                                                                                       مدیرعامل