اجتماعی

مروری بر حضور شرکت ماهان در نمایشگاه بین المللی دام و طیور

مروری بر حضور شرکت ماهان در نمایشگاه بین المللی دام و طیور

اشتراک گذاری این مطلب

به گزارش روابط عمومی، مراسم افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته با حضور مهندس دماوندی نژاد معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، دکتر صالحی سرپرست سازمان دامپزشکی کشور، مهندس امینی مدیرکل دفتر امور طیور وزارت جهادکشاورزی و مهندس غلامی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر و مدیران عامل شرکت های تابعه برگزار شد.

گفتنی است در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته، ۲۶۰ شرکت داخلی و ۱۴ شرکت خارجی از کشورهای آلمان، روسیه، ترکیه، دانمارک، چین و لیتوانی از آخرین محصولات و دستاوردهای خود در زمینه های دامپزشکی، واکسن، ضدعفونی کننده، مکمل و کنسانتره، آزمایشگاه و تجهیزات، خوراک دام و طیور و افزودنی ها، مکمل های دام و طیور، تجهیزات، لوازم مرغداری، ماشین آلات دامپروری، ماشین الات صنعتی و کشتارگاهی، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و... رونمایی کردند.

حضور دکتر صالحی ریاست سازمان دامپزشکی کشور و معاونین و روسای سابق دامپزشکی از جمله دکتر مطلبی و دکتر رفیعی پور، همچنین جناب آقای مهندس امینی مدیرکل دفتر امور طیور وزارت جهادکشاورزی، معاونین امور تولیدات دامی جهادکشاورزی و مدیران کل دامپزشکی استان های مختلف، روسای اتحادیه های مرغداری کشور، مسئولین اعتبارات بانک کشاورزی و ملت، مدیران زنجیره های تولیدی و تولیدکنندگان بزرگ صنعت طیور در غرفه شرکت ماهان و نشست مشترک به منظور تقویت همکاری‌ و گفتگو با دکتر شریعتی مدیرعامل این مجموعه و همچنین بحث و تبادل نظر با مدیران و معاونین مجموعه، مهمترین رویداد روز اول بود. گفتنی است که در روز اول تفاهم نامه همکاری و مشارکت مابین شرکت های مرغ ماهان و اجداد زربال به امضا دکتر احمد شریعتی و دکتر مجید صنعتگر مدیران عامل این دو شرکت رسید که نوید همکاری و تبادل دانش بین شرکت های تابعه را می دهد.

نمایشگاه در روز دوم شاهد استقبال بیشتری از سوی بازدیدکنندگان بود. در ادامه، تیم تخصصی تولید محتوای بصری اداره کل روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر در غرفه شرکت سرمایه‌گذاری کوثر حاضر شدند و به صورت تفصیلی با دکتر شریعتی و سایر مدیران عامل شرکت‌های تابعه، مصاحبه تصویری داشتند. دکتر شریعتی در این گفتگو، اقدامات و فعالیتهای خود طی یکسال گذشته در زمینه افزایش تولید، ایجاد اشتغال مولد و پایدار و کنترل بازار را تشریح نمودند و اعلام کردند: باتوجه به برخورداری شرکت ماهان از 12 واحد تولید مرغ مادر و 2 کارخانه جوجه کشی و یک کارخانه تولید خوراک دام، تولید 10 هزار تن گوشت مرغ را تا پایان سال جاری هدف گذاری کرده ایم.

 حضور بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان و تیم استقلال تهران و سرمربی تیم هوادار تهران محمود فکری در غرفه شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و تقدیر از فعالیتهای هلدینگ کشاورزی کوثر و شرکتهای تابعه در زمینه تقویت امنیت غذایی کشور، اخرین رویدادهای مهم دیگر روز‌ دوم نمایشگاه بود.

روز سوم، روز تمرکز شرکت ماهان بر هدف جذب مشتری و تکریم ارباب رجوع بود. رفت و آمد مردم و مراجعین تا آخر وقت ادامه داشت و شرکت مرغ ماهان بیشترین رفت و آمد ارباب رجوع را داشتند. حضور مشتریان قدیمی و جدید درخصوص همکاری با شرکت ماهان و عقد قراردادهای مشارکت و همچنین اهدای هدایای یادبود، رویداد پایانی این روز بود.

روز چهارم و روز اختتامیه نمایشگاه بین المللی دام و طیور با حضور دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر همراه بود. به گزارش روابط عمومی دکتر ناصر فخاری مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر، مهندس مهدی واصفی معاون سازمان، دکتر علیرضا یوزباشی معاون سازمان و مدیرعامل شرکت توسعه کسب و کار رویش کوثر، مهندس کامران کامرانی مدیر کل حوزه ریاست سازمان، حجت السلام و المسلمین پیریایی مدیرکل روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، مهندس میثم صفرزاده مدیرکل بازرگانی سازمان، در روز پایانی از غرفه شرکت ماهان بازدید کرده و ضمن گفتگو با دکتر شریعتی، از نزدیک در جریان اقدامات و فعالیتهای این شرکت قرار گرفتند.

گفتگوی خبرنگاران و اصحاب رسانه از جمله مجله دام و کشت و صنعت، اقتصاد، پژوهش، خبرگزاری صدا و سیما، برنا، نبض جامعه، کوثرآنلاین و... با دکتر شریعتی، آخرین رویداد مهمی بود که در این روز از نمایشگاه شاهد بودیم. در این گفتگوها، دکتر شریعتی ضمن اشاره به مجموعه برنامه‌های این شرکت در حوزه افزایش تولید و توسعه سهم این شرکت در بازار مصرف، اقدامات صورت گرفته در این راستا را تشریح نمود.

شرکت ماهان درطول دوره برگزاری نمایشگاه با اهدای جوجه یکروزه در بگ های مخصوص با استقبال بینظیر بازدیدکنندگان روبرو شد. همچنین در پایان دکتر شریعتی مدیرعامل شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان از پرسنل و نیروهای حاضر در نمایشگاه بابت زحمات این دوره تقدیر و تشکر نمودند.

تصاویر مرتبط